Op deze pagina vind je alle actuele en eerdere bekende storingen. Verder zie je hier een overzicht van gepland onderhoud op ons online platform en van derde partijen welke van invloed kunnen zijn op de werking van uw applicaties. Is er geen storing bekend bij ons, maar heb je wel problemen met een van onze diensten? Neem dan contact op met onze service desk via 023 20 10 248
Buiten onze openingstijden en bij problemen die niet kunnen wachten tot de volgende werkdag kunt u ons noodnummer bellen: 023 20 10 249
20-09-2023 – wij ontvangen meerdere meldingen dat er afspraakbevestigingen zijn verzonden van afspraken in het verleden. Wij hebben dit momenteel in onderzoek, zodra we meer weten zullen wij dit op deze pagina communiceren.
Verstoringen afgelopen periode:
OP 13-02-2023 ondervonden gebruikers in de online omgeving een probleem met een NAS bij TINK, het probleem is geëscaleerd aan DELL en ligt buiten de oplosmogelijkheden van ons of TINK.
Hierdoor troffen gebruikers na het inloggen in de online omgeving geen iconen aan om Fysioroadmap op te starten. Dit probleem is rondom 13.00u verholpen
Vanaf 10-02-2023 - 13-02-2023 = verholpen
verstoring bij UZI - https://www.sbv-z.nl/actueel/nieuws/2023/02/13/verstoring-op-diensten-van-sbv-z-webservice
van 09-02-2023 - 15-02-2023
Onze agenda app op de telefoon voor All-In-one gebruikers had een verstoring voor android-gebruikers. De app functioneert sinds 15-02 weer.
via app.mrsystems.nl in de browser konden onze klanten op hun telefoon wel gebruik maken van de agenda app.
Momenteel geen gepland onderhoud