Op deze pagina vind je alle actuele en eerdere bekende storingen. Verder zie je hier een overzicht van gepland onderhoud op ons online platform en van derde partijen welke van invloed kunnen zijn op de werking van uw applicaties. Is er geen storing bekend bij ons, maar heb je wel problemen met een van onze diensten? Neem dan contact op met onze servicedesk via 023 20 10 248
Buiten onze openingstijden en bij problemen die niet kunnen wachten tot de volgende werkdag kunt u ons noodnummer bellen: 023 20 10 249
Houd er rekening mee dat deze storingsdienst alleen bedoeld is voor hulp bij acute verbindingsproblemen, die niet veroorzaakt worden door een regionale of landelijke internetstoring. De storingsdienst biedt geen ondersteuning bij inhoudelijke vragen over onze software of bij het opvragen van wachtwoorden of gebruikersnamen.
26-8-2024: Momenteel ervaren gebruikers van FysioRoadmap traagheid in het EPD. We zijn druk bezig om dit probleem op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.
01-8-2024: Voor onze webbased applicatie zal er in de maand augustus een vervelende melding aanwezig zijn. Het betreft een onterechte melding bij het inplannen van patiënten dat de vergoeding bereikt is.
Deze melding is vaak niet terecht. De declaraties kijken wél goed naar de beschikbare vergoeding op de polis, de melding is dus hinderlijk. Wij zullen hiervoor een update moeten uitbrengen en programmeren. We houden u via de releasenotes op de hoogte.
Excuses voor het ongemak
Verstoringen afgelopen periode:
Op 11-07-2024 zijn de problemen die wij ondervonden met de afspraakbevestigingen in de All-in-One oplossing van FysioRoadmap verholpen, er is een inhoudelijke nieuwsbrief verzonden naar de klanten die van deze functionaliteit gebruik maakten.
er is momenteel geen gepland onderhoud